9/20/10

esmaspäev on peaaegu otsa saanud...

....Hommikul silmi lahti tehes paistis päike ja kogu meie kodu ümbrus oli valgesse uttu mähkunud...väga sügise moodi olemine...täna sai selga panna mantli, saapad ja kindad :) jeeeiii

Meil on sellel nädalal igal päeval kool. Täna harjutasime rootsi keelt (ma oskan nüüd öelda millal mu sünnipäev on:) ja kella tunnen ka:) babysteps...
Homme oleme terve pika päeva hommikust õhtuni creative businessmanship loengus. Loen hetkel ühte moekultuuri raamatut ja leidsin sealt ühe lause, mis mulle väga meeldima hakkas: "Big city fashion collections are self-indulgent side-shows of the impossibly rich watching the impossibly thin wearing the unwearable"

Hmmm.... aga moe juurest otsejoones söögi juurde suundudes...me tegime täna õhtul suure hurraaga omast arust tatraputru :) Valmis saades selgus aga meie suureks üllatuseks, et potis ei olnud üldsegi mitte tatar...vaid hoopis miski odra moodi asi. Ehk siis, jätame nüüd ilusti meelde, et tatar on rootsi keeles "bovete" ja oder "kornris". Me vist jätkame hetkel pastaga :) 

Ma tahtsin veel jagada ühte eriti geniaalset retsepti, mille ma paar päeva tagasi kogemata avastasin- šokolaadikeeks hapukapsaga. Kõlab isuäratavalt! Või kuidas? :) No kuidas saab kokku panna hapukapsa ja šokolaadi!?!? :) 

Aga ma lähen nüüd oma moeraamatut edasi lugema. Homseni!

No comments:

Post a Comment