10/30/10

home sweet home

Tuhat vabandust kõigile, kes järgnevast loost kuulevad siin nüüd alles esimest korda. Käisime esmaspäeval Tallinnas kruiisil aga kuna linnas oli aega olla vaid seitse tundi, siis minu sealolemisest teadis vaid mu perekond. No tegelikult said nemadki alles siis sellest teada, kui ma koduuksest sisse astusin. (Aitäh! vennale, kes mu saladust hoidis.) Selle lühikese aja jooksul ei olnud kuidagi võimalik näha kõiki inimesi, keda ma oleksin tahtnud...
 Tallinnas oli nii nii superhea olla :) Inimeste jutumõminast tänaval sai aru, bussijuht kuulas vene keelset raadiot, ilm oli hall nagu tavaliselt...aga...
 ...kodus sai käidud ja kõige kallimad inimesed sai ära nähtud...järgmise korrani jõuludel. 





We are just so shy...
...or what do You think is going on here?...

       

No comments:

Post a Comment