1/9/11

uus algus

bye bye Tallinn. hello Borås (again). 
Ryanairi pisike lennuk tõusis tallinna lennujaamast õhku reedel kell 13.50. ja maandus pärast üpris lühikest lennureisi pisikeses lennujaamas Stockholmist u 100 km kaugusel keset enam-vähem tühjust. lennujaamast õnnestus üpris edukalt saada buss, millega oli vaja jõuda esimesse rongijaama. viimane asus muidugi imepisikeses linnakeses keset mittemidagi. kuna rongi tulekuni oli pisut aega seadsin end mugavalt rongijaamas istuma, ajakirja lugema ja võileiba mugima. ja ootama, et tabloole ilmuks number, milliselt rajalt minu rong läheb. kui kaks minutit oli jäänud rongi lahkumiseni ei olnud numbrist aga veel ei kippu ega kõppu. ja siis teatas minu kõrval istuv neiu, et kõik rongid on tühistatud. okei!?. pisut uurimist ja selgus, et tal oli täiesti õigus. rongi asemele oli pandud asendusbuss, mis pidi reisijad siis sihtkohta toimetama ja sellele ma väga kiirustades ka jõudsin. bussiga edasi sõites tabas mind hetkeline segadusehoog, sest ma kahtlustasin, et ma magasin oma õige peatuse maha ja kell lähenes ähvardavalt sellele ajahetkele, kui pidi minema mu teine rong. buss oli aga keset mingit kiirteed ja ühtegi linnakest ei paistnud ka kuskil olevat. oleks üpris põnev olnud jääda üksinda kuskile keset mittekuimidagi. kui me siis lõpuks selle bussiga siiski õigesse linnakesse jõudsime, tuli välja, et mu teine rong jääb u tund aega hiljaks. ja sellisel juhul ma jääksin maha ka oma viimasest rongist. õnneks organiseeriti mind mingi teise rongi peale, mis lahkus u minuti pärast jaamast. niiet ma pidin jälle kiiresti kiiresti jooksma. rongile ma jõudsin ja see jõudis õigel ajal ka kolmandasse rongijaama. viimane rong jäi aga ka hiljaks niiet koju jõudsin ma u kella 21.30 ajal. pisut väsinult. aga mind ootas õhtusöök ja hea seltskond ja et taasnägemise rõõm oli suur suur, siis jätkus juttu veel mitmeks mitmeks tunniks... 


No comments:

Post a Comment