9/18/10

ghosts and chocolate cakes

Ma nägin eile hommikul kummitust:) Päriselt!
Seisin üksinda keset tekstiilikooli fuajeed ja ootasin Meelikat ja järsku läks üks klaasuks minu ees lihtsalt ise lahti!... Ja siis jälle kinni tagasi....Ilmselgelt oli liikvel üks kohalik kummitus...sest uksed ei avane ja ei sulgu ju lihtsalt iseenesest!!! Kui siis ainult filmides ja unedes aga ma olen üpris veendunud, et ma ei sattunud kogemata filmivõtetele ning olin ärkvel ka juba....
....see päev sai igatahes huvitava alguse....

Täna hommikul ma kummitust ei näinud. Selle asemel küpsetasin hoopis koogi:) Šokolaadi toorjuustu koogi mustikatega... :) Õhtul on Wine&Dine ühe neiu juures...

Nii nagu Inglismaal, räägitakse ka siin vestlustes peaaegu alati ilmast. Seda sellepärast, et siin sajab umbes 20 minutit ja siis paistab päike.... ja siis hakkab jälle sadama. Ja nii  tavaliselt hommikust õhtuni. Ega siis ei saagi kohe kuidagi teisiti, kui pidevalt imestad, kui aknast välja vaatad. Hommikuti ei tea kunagi, mida selga panna aga üks on kindel- vihmavari on best friend! Ja kummikud peaks ka muretsema...
Ja vaikselt vaikselt hakkavad puude lehed värvi muutma. Mul on selline tunne, et siin võtab see kauem aega kui Eestis. Targad vanemad inimesed rääkisid, et septembris sajabki siin koguaeg vihma aga oktoober seevastu pidi olema kuiv ja päikeseline. Ja hästi värviline:) Ma arvan, et oktoober on siis siin mu lemmikkuu:) Sest ma armastan päikeselist ja punase-kollase kirjut sügist.

No comments:

Post a Comment