1/21/11

stairs. stairs. stairs.

täna hommikul silmi avades ei olnud ma eriti veendunud oma asukoha teadmises. uus voodi. uus kodu. jälle. ahaaa. jõudis kohale.
seekord olen ühikas, mis asub peaaegu linna keskmes. kool on siit jalutades umbes viie minuti kaugusel. lisaks rahvusvahelistele erasmus tudengitele elab siin majas ka palju rootsi tudengeid. rootsi keele harjutamiseks väga super.
majas on neli korrust. ühel korrusel on umbes 12 tuba. igal ühel siin on mõistliku suurusega tuba ja oma isiklik vannituba. köök ja elutoa moodi ruum asub aga maja esimesel korrusel ja on ühine kõigile u 36 maja asukale. niisiis...kuna minu tuba paikneb kolmandal korrusel, siis selleks, et hommikul putru teha, tuleb kolm korrust trepist alla minna. köögis on alati keegi oma kokakunsti oskusi katsetamas, ükskõik, mis hetkel sa sealt läbi ei lähe. ja vastavalt katsetaja võimekusele on õhus palju isuäratavaid või siis mitte-nii-isuäratavaid aroome.
jään siia umbes pooleteiseks nädalaks, jaanuari lõpuni.
see tundub olevat päris kena kodu võrreldes võib-olla sellega, kuhu ma veebruaris päriseks elama pean kolima. iroonia. käisime täna seal majas luuramas ja kui kõik inimesed jäävad samaks minu korrusel, siis miskit väga vaimustavat ei ole sealt oodata. Aga...et ma pole oma naabreid veel päriselt kohanud, siis ma ei ütle midagi ja jään parimat lootma. esimesel veebruaril näeb mis ja kes...
praeguseks lõpetan.

No comments:

Post a Comment